hejhej elin som....

hejhej, nu äre såhär, att jag (elin) ska skriva ett litet inlägg här på felicias fina blogg. Jag håller på att fixa den här lilla bloggen nu, men det går inte så jätte bra, så tror jag fortsätter imorgon, är ändå ganska trött, tror det blir bäst.
Idag har jag varit med min Älskade Felicia det var skönt att äntligen få vara med min bästavän, nu kommer jag få skämmas ett tag, för vi spelade in en video, som hon kommer spela upp för alla, men sånt är livet. ÄLSLKAR DIG ÄNDÅ! Vad som än händer så kommer jag alltid älska dig lika mycket, du är så underbar för mig, du betyder enormt mycket, vi har varit bästavänner i många år, sen kom våra onödiga gräl, men dom löste sig, bara för att du var så tuff och ringa mig, o fråga om vi kunde glöma allt, ILOVEYOU! PUSSPÅDIGFELICIAWIKHOLM!
föralltid du och jag!
här kommer lite fina bilder på min fina bästavän:
blev väldigt många bilder, men det är bara fgör att jag älskar dig så mycket!
det kommer även bilder på Felicia lite då och då på min blogg, så kolla minblogg.

Kommentarer
Postat av: veronica

Fint skrivet Elin :) och fina bilder <3

2011-03-25 @ 08:50:06
Postat av: lovisa

kul att se gamla bilde R:)

2011-03-25 @ 08:58:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Lorensa

Hej <3

Har du en one piece på dig ??? :D

2011-03-30 @ 13:21:44
URL: http://lorensamemisevska.blogg.se/
Postat av: Lorensa

Asså på den sista bilden ? <3

2011-03-30 @ 13:22:40
URL: http://lorensamemisevska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0