vänner har alla men jag känner mig ändå grundlurad.

igår for jag och josse på filmkväll hos nanna och somvanligt så får jag inte alltid riktigt som jag vill så vi kolla på nån jävla skräck film! och det är verkligen inte min typ av film så jag satte mig bakom filten och "sura" haha nej ja kan inte bli sur på riktigt för det håller i två minuter kanske, men jag försökte iaf. 

sedan skulle  jag och josse vandra ut i det äckliga regniga vädret till tåget som visade sig inte gå.. så vi tänkte gå hem så vi började våran vandring men vi märkte att vi var genomblöt efter att vi kommit bort till ica så vi vände och börja gå emot stationen för att kolla efter ett annat tåg, men just då fick vi ett samtal så vi slapp alltså gå hem vi fick skjuts av krille och anton, och tur var väl de annars hade jag varit sjukare än sjukast nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0