Fredag

Igår så var jag å Tobbe till hans mormor och åt tårta för hon fyllde år sedan tränade vi och kikade på youtube sen sov. 
Nu sitter jag på skolan och känner att det är skönt med fredag även fast ja haft lov i två veckor och haft dö tråkigt men på helgerna är ju Tobbe ledig också. 

Imorgon så far vi ett gäng till lombäcken och kör skoter å grillar burgare myyys!! 

Tobbe tog  en suddig bild på mig när vi tränade igår och då såg man faktiskt att jag fått muskler även om bilden va sämst för att han kan inte ta bra bilder heheh 


Sedan har jag en bild på en mysig outfit som jag hade på mig igår 


Idag slutar jag klockan 2 och har svets hela dagen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0