Fredagkväll

Idag gick jag i skolan till klockan 1 ungefär sedan gick jag hem (svinkallt!!) 
Och färgade utväxte sedan käkade vi när Tobbe kom hem sedan for vi på gymmet och körde ett rygg pass! 
Sedan har vi suttit hos Tobbes föräldrar och kollat på tv tills nu när vi nyss kom hem och har lagt oss i sängen för den dagliga "kvällskollen" av sociala medier.. Haha ganska kul ändå att så fort vi lägger oss i sängen ( inte alltid men oftast) kollar vi på våra telefoner och säger inte ett ljud till varandra förns vi kollat klart överallt hahah.. Och jag tror faktiskt att vi inte är dom ända som gör det?!?! 

Och där ingår även att göra ett blogg inlägg för mig om jag orkar då, annars kollar jag bara instagram och mystory lite snabbt, facebook har blivit så jäkla tråkigt.. 



Imorgon ska vi förmodligen köra skoter och mysa på ute om vädret tillåter,  det vill säga om det inte är över -20 för vi märkte att det var lite fööör kallt förra helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0