Onsdag

Onsdag och jag har gått i skolan som vanligt.. 
Kl 4 kom Fanny på besök vilket var jätte kul att äntligen få träffa henne, Vi hade en del saker att prata om! 
Sedan kom Johanna vid 5 tiden och ville hänga med på gymmet så självklart fick hon det och det slutade även med att hon ville köpa träningskort så nu är hon en stolt all in trainer medlem 💪🏼 
Kul att ha någon att träna med ibland också! 

Jag har även kikat på student klänningar litegrann och jag känner redan nu att det kommer bli ett jäääkligt svårt val! Man vill ju hitta den perfekta! 
Sen finns det vissa klänningar som är jätte söta samtidigt som det finns klänningar som är jätte snygga! Så frågan är ju om man ska vara söt eller snygg??!?!  måste nog  börja där först sedan blir det nog lite lättare beroende på det jag väljer :p 

Igår kväll låg ja och lyssnade på Melissa horn just för att det var så längesedan sist och man får lite tillbaka blickar, hon får en att känna igen sig själv i hennes texter! 
Jag har en Spotify lista med bara hennes låtar på! Hon är Queen! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0