Tisdag

Veckorna bara rusar fram känns det som.. Men det är bra för jag vill ha ljusare himmel nu! 
Snön kan få va kvar ett tag så man kan köra lite skoter och mysa på ute men det blir ju så jäkla mörkt fort.. Skit tråkigt för man hinner inte göra nått på dagarna.. 

Ja de skulle ju inte va fel att sitta på ett plan till värmen heller ;) 



Okej jag är ganska sugen på sommar ändå.. 


Idag har ja tränat även fast focusen inte va på topp.. Vissa dar är ja så jäkla slö men jag har kommit överens med mig själv att även om ja inte orkar träna egentligen så ska jag göra det ändå..För  tiden går helatiden och jag får ångest om jag missar tid jag kunde bygga min kropp på istället för att ligga i soffan.. Jag kommer aldrig nå mina mål i tid om jag missar tid ganska logiskt.. 
Det känns så jäkla extra bra efteråt när man tränat fast man inte orkar alls!
So keep on! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0