Torsdag morgon

Torsdag och jag sitter i köket och väntar på Johanna så att jag slipper gå till skolan i denna kyla uuh va kallt det är!

Vi burkar alltid fara till skolan vid halv 9 tiden och käka frukost där, finns så mycket gott att välja på satt det har blivit som en tradition heheh 
 Plus att det är perfekt för mig som inte kan äta direkt på morgon, måste minst varit vaken en timme innan jag kan ens dricka vatten! 


Här fick jag en bild av mormor när jag fyllde år... Här gick jag  i 6an eller 7an minns inte riktigt.. 

Och jag kan säga att om jag inte hade klippt av mig allt hår där så hade jag aldrig haft så tjockt och långt som idag! 

Jag minns innan jag klippte mig då hade jag tunnaste håret på jorden efter mamma då för hon har tunnast 😂 
och jag hade inte längre än till början av bröstet, och jag kan säga att Gud vad glad jag är att jag klippte av allt!! Evigt tacksam! 

Här hade jag även min naturliga hårfärg! 




Ganska mycket skillnad om ja får säga de själv! 
Fast klippte ju av mig håret till axlarna för ca två år sedan också och det har redan blivit så långt! Älskar mitt hår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0