Anna som bloggar!

Hej, vill bara säga att jag sitter på gårn nu med folk. Det här inlägget är till Felicia ♥

Felicia du är en fantastisk person som jag älskar . Vi har våra problem i bland men det löser sig alltid.
Du ska veta att jag kommer alltid kommer finnas för dig och jag hoppas att du gör det för mig också.
Vi har alltid så roligt tillsammans du är så braaaaa.

I sommar har vi varit väldigt mycket med varann och det har varit fantastiks oftast! :)
Nu längtar vi till Ljungarocken och ser framemot livet, haha.

Låter som nått kärleks brev men det är ju ett brev till min underbara vän!

Puss, älskar dig ska du veta. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va fint skrivet Anna =)

2011-08-11 @ 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0