Det är som att jag skulle kunna säga att jag älskar dig fast jag igentligen inte känner dig så väl.

Tror du vi kan ropa efter nån med förstånd som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar.
jag tror du söker efter mer än du ser men jag ser att du ler  och jag tror att du tvivlar
vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer, längter efter något som kan rädda mig.

Ordet kär är lite överdrivet, men jag vet inte vad jag ska kalla det.
allt går så snappt, det bara rusar fram.

allvarligt talat jag är trött på det här kommer hem och du är aldrig där.
du vet inte vad du har men om jag drar får du se vad du inte har kvar.
hur ska jag säga vad ska jag göra jag har försökt men du vill inte höra
allvarligt talat du tycker att jag tjatar men det blir inte bättre om vi inte pratar.

nu drar jag till fanny.




Kommentarer
Postat av: EVELIN

men finaunge! ♥

2011-08-09 @ 16:05:01
URL: http://eeveelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0