Det som krävs för att jag ska må bra.

Vaknade typ nu!! vill bara säga att jag hade en skit bra kväll igår
och  TAKIDA var ju GRYYM''!!!!
fan vad bra dom var. Och att man stod som ett smäck där i publiken, fick sträcka upp huvudet för att ta en nypa luft, stod typ längst fram gjorde jag också.
Han som sjöng i dead by april ( ingen aning om hur det stavas) iaf han var ju skit bra på att sjönga igentligen, men när han  drog i med det hårda skriket var det inte lika bra heheh. 
aa efter takida hade spelat så drog alla ur där ifrån typ även vi då, sedan tappade jag bort mina vänner så följde med ted och pontus, tappade bort pontus också så sedan var det bara jag och ted kvar och då gick vi hem till robert och snacka lite, sedan hitta vi pontus på ljungabron på vägen tillbacka. 
kom hem kl 2. gick och la mig och somnade, och vaknade och nu ligger jag här.
juste tog inte med mig kameran för man fick inte ta in den dit. så blir tyvär inge bilder, :(menmen nu ska jag äta något.  Och idag vet jag inte alls vad jag ska göra heller. ?? ring, smsa  mitt nummer 070-6744839.

ni kan få en annan bild. 
♥ 




när jag nyss hade tappat dom, kom dom tbx. ♥

Kommentarer
Postat av: liza

tack, du med !

2011-08-14 @ 17:50:35
URL: http://llindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0