Jag fattar inte vad som är felet!?

jag har kännt dig så länge nu, jag tycker jag borde ha blivit van, men jag blir fortfarande lika jävla irriterat besviken på dig. dig och ditt jävla tjat om allt jag gör fel och om allt som är fel,
förlåt men nu gick du fan över gräsen, jag orkar inte bara sitta här och höra på när du hacka ner på mig som om det du har är så mkt bättre.
TÄNK innan du öppnar käften. 
jag vet inte vad som är värst att du har ett sånt jävla sätt eller att jag måste vänja mig vid det. ?
Förlåt men det är så här ja känner. fröken bäst! 



Kommentarer
Postat av: ANNA

förstår dig vännen....

2011-08-19 @ 10:35:03
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0