Jag ville mötas någonstans nere på djupet, jag har varit där förut och jag är inte rädd.

skolan idag gick väl bra, men ja det känns som om dom gammla 9 orna bara lämmnat oss kvar med skiten! 
den enda kännslan man fick när man satte sig i skolbänken, var - jag vill här ifrån!!!!!!! 
jaja nu äre väl bara stå ut det sissta året. 
typ alla lärare är ny så märkte att det gäller att smöra haha! 

efter skolan hade vi ju match. GICK ÅT HELVETE!  ja blir så jävla förbannad. 
sämsta matchen jag spelat tror ja,...


men det var ju iaf en som fick mig på bättre humör.! 
Tack vill att du ska veta att du betyder väldigt mkt för mig.
pusspådig♥ . 

aa det är väl dax att krypa ner i sängen nu, en dag i morgon också.
Faaan!!!!!! 
hejdå. 

nu kommer lite bilder.






Det var allt, tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0