Kärleken är ingen jävla lek. det är något man ska leva med.

Inatt sov jag hos fanny var ju kul :)
vaknade kl halv 1,1 anna sov oxå där, 
igår kväll var vi hos erica oxå till kl 2 typ hon hade klass fest, förutom att vi oxå var där då. 
var väll ganska chill där. fast känndes lite konstigt att vi var där menmen, ingen körde ju ut oss ich vi fick ju komma för hon iaf. jaja ikv vet jag inte vad som händer lAnna och kanske erica, och i morgon ååhhhh äntligen 
LJUNGAROCKEN!! va ju som sakt där och jobba igår från 9 till 6 på kvällen, fick sluta lite tidigare då, 
vi byggde staket runt allt och byggde upp öl tältet, sedan islutet av dan fick vi en gratis biljett. 
var faktist kul.
men nu ska jag dra hejdå!♥



När vattnet slår mot sanden, så pumpar mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0