LJUNGAROCKEN HERE I COME!!!

Först vill jag säga åt dom idioterna som kommenterar anonymt, och tror att jag inte vet vilka  det är.!! 
HAHA, vill bara fråga om ni inte har något liv? skaffa er ett liv förfan!! 
och ist för att vara så tuff bakom skärmen, kom och säg det face to face!! 
GEUPP FÖRFAN!! visa lite mogenhet. -.- 
ni vet vilka ni är! 



AJA haha oj moget!? 

men igår var jag iaf hos erica med anna också.
det var grymmt kul faktist haha speciellt när vi dansa loss!!! 
aa kom hem kl halv 5 på morgonen. somnade vaknade kl 9 och tängte att jag inte skulle orka med kvällen.
om jag bara hade sovit 4 timmar så somna om vaknade halv 1 mkt bättre. 
nu ska jag tagga och fixa mig in för ikv!!
juste var ute och knäppte några bilder förut idag en snabbis, så ni får se vad kvällens klädsel är!! 
hihih :) 



+ en skinn jacka och ett par svarta skor. 



Kommentarer
Postat av: ANNA

haha grym jäla kväll!! :D <3

2011-08-13 @ 14:27:24
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/
Postat av: Alina

du ska veta att du är inte ensam om anonyma kommentarer :(

2011-08-14 @ 19:56:57
URL: http://alinatoivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0