Och nu upptäckte jag att jag vet inte.

Har inte blogga på ett tag, har haft fullt upp,
igår hade jag väl en ganska bra kväll, kom lite folk och vi grilla och greja.
idag har jag varit på träning alldeles nyss och det gick ju skit var ingen fotbolls dag idag,
juste erica,anna,selinn och fanny sov hos mig inatt, vi fick lite fin besök på kvällen.
menmen idag så var jag och erica och bada på backestjärn sedan drog vi till lotta och bada i hennes stuga med selinn oxå. sönt. och nu ska jag fara till mamma ska sova där. (ý
och i morgon har jag bestämmt med emma sundberg att vi ska på backestjärn och bada yessbox så ser det ut och i morgon kväll sover jag hos fanny (faffa) för vi ska fara till   timrå på torsfag för att vi ska spela fotboll där och sova över tills på lördag (eller söndag). aa nä nu ska jag fara iväg. hejdåå!! älskar solen och mäst kvälls solen!! bra härligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0