allting har förändrats men du finns kvar, du var gammal jag var äldre de var så länge sen. Jag har stått utanför din port så många gånger, så många brev så många sånger.

Kollar omkring på nyårs klänningar men har svårt att bestämm mig här är några jag har tittat på 
men inte säkert att det ens blir nån av dom ska kika runt mer.! 















Så det var några jag har hittat! haha juste de är ngt fel så kan inte göra ett colage. annars hade ja gjort det ist. 
men jaja ni får nöja er med de här. Den 5:te tycker jag nog bäst om just nu haha men kan ju hitta andra. 

TAGGAD redan nu fär en grym nyårs firande! Och de här året med mina vänner!!!  
ska kanske fira min födelsedag då också! så det blir ( nyårsfirande med ett födelsedagsbarn)! 

haha jaaj hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0