De var planerat de var meningen att jag skulle falla för dig, Och sedan skulle du sticka utan förklaring och låta mig ligga kvar. Jag kan lova att glömma de bara jag får ha kvar dig som en god,god vän.

Sitter hos lotta nu och har färgat håret på henne, hon är och sköljer ur det nu och hoppas det blev/blir bra.

Skolan idag var den chilligaste,slappaste aa den skönaste dagen man kan få på skolan tror jag. 
först innebandy dom som inte  valde att spela innebandy fick vara nera på skolan och sitta vid dom bärbara datorerna på facebook eller ja dom fick göra vad dom ville där i 3 timmar! sedan blev det lunch och de var JULBORD. sedan innebandy igen 
sedan kl 2 fika som vi hade köpt till klassen!

Chips,dipp,choklad,cola,negerbollar och kakor! M-M-M gott som fan! sedan från klockan 3 till 4 sprang jag,josse och fanny upp på gymmet och gymma medans dom andra kolla film på skolan! aa de är vad jag kallar CHILL. 

Nu ska jag kuta upp och se på lottas Hår! hejdååah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0