Det är försent för att ändra sig för går vi nu går vi hem till mig.Du ser mig jag ser dig att spela detta spelet nej jag ger mig.



Nyss kommit hem! rektorn räddade mitt och josses liv idag! 
Precis när vi satt på lunch rasten och chilla så kom rektorn och sa att jag och josse skulle till ånge!!!! 
då blev ja glad! haha slapp den värsta eftermiddagen i mitt liv! harat torsdagar och speciellt eftermiddagarna.! 

jaa och nu ligger jag på min platts i sängen och ska väl låta dagen rinna bort för vad ska jag görarå?
paniiiik!! 

för ingen kommer någonsin vara som du, ingen kan ens försöka vara som du.
Inngen.

Nu väntar ja på käk! 

Du grep mitt hjärta som en polligrp nu får du ta hand om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0