Du var min största kärlek du var min bästa vän du blev den första förälskelsen sen jag var 10 har vi hängt ihop ja var liten och rädd du var alltid cool du fanns där där för mig i vått och torrt men bort de har gått för långt för du svek mig.

Gång på gång jag borde ha vaknat fattat och sett men jag somnade om. Jag kan önska att jag aldrig stack för jag drömmer om dig varje natt men till och med i drömmen så fattar jag att de inte kan va vi och att de inte finns nått alternativ. Alternativet skulle va att ja pajja mitt liv totalt för du och jag tillsammans skulle bli min grav. Gav mig av ja var tvungen att lämna dig som dom andra sa jag hatar att jag älskar dig

Du rev sönder mig ja måste gå nu för de finns inte nånting kvar du rev sönder mig ja måste gå nu 
måste gå innan jag går av.  Hej då hejd då hej då.

Jag drar igen sissta gången gillt kommer sakna dig sissta droppen spillt . sista gången jag lämnar dig var borta sex veckor en gång men jag kom hem igen så jävla skönt att försvinne en kväll med dig fast jag lekte kurragumma med mig själv punkt slut tack och hej du ska ut över allt för mig. 

hittat en ny låt!!  den heter punkt.

Nu ska jag inte göra någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0