Jag saknar dig, du och ditt underbara leende. " ruskar på huvudet" och jag säger fan.

Nyss kommit hem från farmor gott var de!
men jaa. 

nu ska jag kolla på änglagård 3 och njuta ner mig i soffan sista dagen som 14 åring!. Härligt.
hatar.hatar att fylla år så sent! man får göra allt senare än dom andra men jaja sånt är ju livet. glad att jag inte är en 97:a iaf!!!. men nu ska jag inta soffan hejdå!

är lite orolig för min lilla vän ikv jag hoppas att hon tare lungt på " äventyret" som hennes syster skulle dra med henne på!. jaaja de är nog ingenfara!!.

Kommentarer
Postat av: joseee

ahahhha, knäpp du är

2011-12-27 @ 22:47:43
URL: http://josefiinheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0