Klappa händerna för jag gör det igen.. lärt mig att glömma lärt mig att gå vidare lärt mig att förtränga lärt mig att vara stark lärt mig att man oftast bara har en chans lärt mig att ta chansen när man får den lärt mig att hoppas önska och be.

Min önskalista är kort men ändå dyr 
för en människa måste ändå vara dyrast av allt. 
högst upp på min önskelista står ditt namn. De kan vara din julklapp till mig.


Klappa händerna för jag gör det igen.. lärt mig att glömma lärt mig att gå vidare lärt mig att förtränga lärt mig att vara stark lärt mig att man oftast bara har en chans lärt mig att ta chansen när man får den lärt mig att hoppas önska och be men de tjänar ingenting till de. 


Mä mä mä mange mä mä mä mange bjuder määnge mänge mange bjuder 
Mange mange ger dig allt du vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0