Luciamixen hela natten lång..



De ända ja fick höra i mina små öron var "han är en idiot. han är inte värd dig. Släpp han".
Men jag ville inte lyssna ja ville inte höra. Även fast jag innerst inne inte fatta hur nån kan vara så kännslokall så tror jag ändå att de är inte du. Grät riktiga tårar fast jag sa att jag inte viste varför  men riktiga vänner tror inte på ditt leende dom ser sorgen innerst inne. Sa åt dig att de var lika bra att låta de va men som den underbara vän du är så försökte du fixa de hela , inte ofta du lyckas men  känns bättre att du vill hjälpa mig än att du bara skiter i de. Josefin dig ska jag aldrig glömma.

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan ta och bege mig mot lucia mixen för att kika på A-laget! 
sedan hem käka och ja allt sedan far ja dit igen!

Kommentarer
Postat av: josse

som sagt så älskar jag dig och det finns inget jag inte skulle göra för att få dig på bättre humör. men du ha så rätt, inte ofta jag lyckas med det mesta, men ett gott försök räcker långt.

du är och kommer alltid vara den jag litar på och berättar allt för, just därför att du förstår och ser gråten i min hals utan att behöva säga ett ord. du är min andra halva och det har du varit i nu 3 år. glömmer dig aldrig, vi har ett obrytbart band som alltid kommer finnas.

2011-12-10 @ 13:21:50
URL: http://josefiinheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0