Nyponbuskar nyponbuskar hela vägen nyponbuskar, se jag när jag blundar och nånstans där blev jag den jag är nu.


Rasmus strumpa är inte hel.


Har slagit in massa julklappar har städat huset och jag har hållit pappas eld vid liv. 
de är vad jag gjort idag.

Juste jag har rullat ner föt trappen också.. 
hade varit uppe och tagit på mig mina tjocksockar och när ja skulle gå ner så halkade jag längst uppe i trappen och rullade nästan ända ner, jaa så kan man också komma ner om man inte orkar gå. Men då får man smärta på köpet ist.
Har inte bara blåmärken på benen längre utan även på höftbenet armarna och ännumer på benen.. 
Tur jag är gjord av "stål" (igentligen av glas men de säger vi inte till nån). 

Nu ska jag gå till kylskåpet och hämta en cheeseburgare!!!!!!! hejdå. 



Kommentarer
Postat av: mamma

Du är duktig du som städar gumman <3 :)

2011-12-22 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0