och människor är alltid bara människor, vad dom än säger, även fast det gör ont ibland.

Lycka är saker. Men den största lyckan är  kärlek och äkta kärlek kan inte köpas för pengar. 

Har öppnat lite paket nu 

och hitils har jag fått 

Ett par skinn byxor ♥
en kort svart tröja ♥
örhängen 
smyckes låda
parfym 
boddy grejs
smink sett. 
ett par vrål fina kängor ♥ 

och av mina gulliga vänner igår fick jag
lös ögonfransar (till ny år)
lös naglar( till ny år) Tack mina kär vänner!. 

nu ska jag fara fram till elin ochbyta julklappar med henne! 
sedan ikv blir det ännu mer julklappar åhh jag älskar julklappar! ♥ 

och i över morgon blir det ännu mer klappar fast då är de ju min fördelsedag så då är de ju födelsedags paket! 
men paket som paket! ♥ 

Heeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0