Om varje dag var som denna skulle jag vilja leva i tusen år. så förbannat fint.



Jag älskar du som är åvanför!


Duktig? jaa jag klev upp kl 11 eller ine klev upp pappa drog upp mig ur sängen!.. 
för ja glömde att säga att jag drog till stan igår och kom inte hem så tidigt hihih så då fick ja städa hans bli som "straff" sa han men jag gav jobbet till lille brorsan och sen var de klart haha! 

nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik! TIMBUKTU ♥  ska göra mig klar snart för vi ska på julbord ♥ 
åhh livet är gott!. (ibland) 

och igår fick jag min efterlängtade cheeseburgare iaf nästan ungefär som in cheeseburgare för de finns inte riktiga cheeseburgare på MAX. därför gillar ja MC DONALDS mer! 
Arvid sa att de fanns på max.. åh visst de var en liten vanlig hamburgare med sallad dressing och en liten ost skiva..+ att den kostade 15 och inte 10..  inte alls som dom riktiga. men den satt fint ändå :) 

hejdååå. :)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0