Sätter punkt vänder blad och går vidare. Kan inte sätta punkten kan inte vända blad och jag kan absolut inte gå vidare de är de sista ja skulle göra just nu.

Jag kunde varit din nu. Jag hade kunnat sitta på din sängkant sitta där och beundra dig titta på dig för du är så fin så underbart fin.
Jag kunde ha varit den du just nu hade suttit och hållt om den du skulle älska. Den du skulle pussa på.  Jag hade kunnat vara den som ligger brevid dig på natten och hållt om dig som de värdefullaste jag har. Jag hade kunnat vara den som var där med dig när du inte var på topp humör. Jag hade kunnat göra vad du vill. Men du vill inte ta emot de jag har att ge. 

ditt val jag står här än och väntar men kommer inte stå länge. 
snälla bara kom! vi börjar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0