Tänk dig en massa människor som samlas runt dig och pekar ut alla dina fel som ett mönster. jag vill inte veta va för därifrån syns längtan mer.

Nyss kommit hem, buss jäveln körde ju för långt så jag fick skrika STANNA i hela bussen och fick sammtidigt 100 ögon sammtidigt som tittade på mig som om jag var dum i huvudet. Jag var inte dum i huvudet jag ville bara inte gå HUUUUR långt som hälst. 

nu ska jag snart käka sedan blire nog halv 8 bussen till ånge.

skulle ju haft en sovplats hos nanna men då hade josse fråga före för imorgon ska hela skolan på boberg och kolla gymnasium. så de hade ju varit lättsamt. men jaja gilla läget bara som allt annat.

utan bråk finns ingen kärlek.

nu ska jag käka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0