saknar dig mer än någon som är död. Fattar inte hur men allt är möjligt.

Nu ska jag snart käka lite hembakad pizza mmmmh! 
sedan ta och bege mig emot fränsta. Ännu en till chill kväll väntar.. inte de roligaste men de funkar 
bara man är med rätt folk så. måsta ju  Spara sig in för ny år.!!! ;)




Man ska inte blicka tillbacka men de är de jag gör helatiden. 
Kommer du ihåg när  du drog tag i min hand och la mig brevid dig? du tittade på mig och flinade, pussade mig på halsen, och när jag bet dig i läppen haha.
du drog mig över dig så jag låg på din mage och kände dina andetag.  när jag tittade dig in i dina fina,fina ögon. 
Jag tror jag blev kär.

jag vill vara där igen känna allt igen göra om allt ifrån första början. För jag vet inte vad som gick fel. 
jag vet inte ens om du vet det själv. För du säger ingenting.


Ja vill göra om de extra bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0