jag brukar lotsas att det var jag som utnyttjade dig, brukar lotsas att de var jag som sa åt dig att gå. Det svider till men det behöver jag.

Jahapp har inte kunnat blogga för datorn har inte fungera. 
och den funkar inte riktigt som den ska  nu heller.. 
p.g.a att nätet inte uppkopplas riktigt. 

menmen igår var jag i stora sraden med mamma och mormor! åkte kl 9 och kom hem kl 5 så de blev en hel del shopping tid och jag brukar nästan aldrig hitta ngt när man han mycket pengar med sig men igår då gick det underbart bra tycker jah! när vi kom dit ringde "älskling" (NANNA) och sa att vi skulle gå med varandra  haha för att hon var också i stan! så jag lämnade mormor  och mamma själv och gick med nanna hela långa dagen de var kul och vi hittade hur mkt som hälst!

och vet ni vad jag har till och med 1000:- KVAR! jag brukar inte ha en enda krona när jag kommer hem. 
fast då har ja inte haft så mkt pengar och pricentkort 

men de har ju varit jul och ja har fyllt år! 

men jaa ni skulle gärna få se bilder  på mina nya kläder men dator jäveln går så segt! 
så tar det sedan eller i morgon!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0