Vill smälla till mig själv över käften varje gång jag tänker tillbaka. Men om jag hade gjort det skulle jag inte bara vara sönder slagen inombords just nu utan även utanpå.

Hemma nu, har tagit på mig sov tröjan och ligger i sängen och ska lyssna på musik och fundera. 
jag kan fundera tills det inte finns någonting kvar. 

Har vänjt mig vid tanken, saker som man bara måste lära sig även om man inte vill så måste man.
Jag har lärt mig så mycket.
Att aldrig ta saker förgivet,att aldrig llita på någon för hårt, Att aldrig bli sviken igen,
att sluta tycka synd om mig själv, att sluta tänka tillbaka heletiden.
'de är de jag har lärt mig plus så mycket mer än det,
men jag kommer inte fatta någonting av det ändå. jag kommer inte göra så som jag lärt mig. på en lång väg går det alltid snett tillslut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0