- det jag aldrig visste var att allt var på riktigt.

Nu är biljett till ljungarocken beställd yeees!!
(tack mamma)
Ny header är här också, den får ni tycka vad ni vill om, gjorde den på 10 min så den är värkligen inte den finaste,
men fick hjälp med att lägga in den på bloggen jag kommer inte riktigt ihåg hur man gör det där :P
så (tack elin).
Någon fler jag ska tacka?? hmm.. nä tror inte det iaf inte här.

nu ska jag nog ta och lägga ner huvudet på kudden, och det betyder att då somnar jag som en stock för är grymt trött nu.

gdnatt:* //felicia♥  Nu kommer några bilder på Rasmus! ♥

en liten bild på min älskade lillebror rasmus haha  - Felicia kan du knäppa kort när jag har häng, som storpojkarna.



hopp...











haha ojojoj Älskar dig rasmus. ♥
och nu Lite andra bilder.











aja kommer nog fler bilder imorgon ;) nu är de godnatt på riktit.!!!! ☻


Kommentarer
Postat av: mamman

Fina kort =) Ja Rasmus är gullig han<3 men INTE träskorna!!! Hahaha. puss påre <3

2011-07-12 @ 06:46:58
Postat av: elin

det var så lite så! :))<3

2011-07-12 @ 07:36:55
URL: http://http:/eelinkklothz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0