Är less på människor som bara sviker, och går vidare som om ingenting har hänt.

Ett litet svar på kommentar: ååhh tack nanna! saknar dig meed! puss! ♥

aja nu ska jag ta och fixa mig ska nämmligen till bästa josse.

idag har ja iaf vare på backestjärn med många,många folk kl vare och sköönt att ligga och shteeka i solen!!
tror jag fick lite färg. aa var faktist skönt i vattnet när man hade kommit i!
imorgon far jag och knäpper kort som ja har sakt. sedan efter det vet jag inte vad jag ska göra?

AAa nu måste jag fixa miig! hejdå! ♥




(josse och hennes kusin elli från kiruna) aja hajdåråå

Kommentarer
Postat av: josse

okeeej? jag låtsas att jag inte såg den där..

2011-07-31 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0