att älska dig är som att andas, man bara gör det.

Igår var jag också på gatufesten, var väll okej, !  inget mer en bara okej iaf.
men fick ju se veronica maggio live!! det var det bästa.!!!!

sedan efter ett tag var hon ute och gick på stan ingen såg typ att det var hon men jag såg det hee!
hon hade luva ocg  glasögon på sig för att ingen skulle känna igen henne.

Sedan sa jag det till maria : titta där är veronica maggio - Vart då vart!!!
också peka jag vart hon var men maria såg ändå inte då sprang jag fram till henne och tog tag i hennes arm och sa här är hon,  då kollade hon på mig och flina :´) haha maria vart helt till sig precis som mig då,  kan inte fatta att jag tog i hon ååh. jag vart helt såld!!!!  !! Maria ville också ta i hon så hon sprang fram och peta hon på ryggen sedan gick vi, haha det tog typ 10 min innan alla  såg att det var hon, haha , Jag är fortfarande helt såld!!!!! :´D ååhh.... Aja jag fick bra bilder på hon iaf. men dom kommer nog ut någon annan dag, :)

nu ska jag äta sedan vet jag inte vad jag ska göra, fårsee.. Hejdåå//felicia ♥ :)


by : miig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0