Det här kommer inte sluta bra, och när det här är avslutat, kommer jag leva på tjat och hopp hela livet.

Grät och grät tills tårarna var slut, står och låtsas  inte se att du står precis brevid.
jag känner det smittar av sig till mig, jag känner hur jobbigt du har det.

nu ligger jag i sängen och lyssnar på veronica maggio.♥
och vet inte vad jag ska göra.
om bara josse var hemma igen.. men när hon kommer hem har hon väl inte häller tid för mig, för henner kusin elli ska med hit (ifrån kiruna) och då har hon väl fullt upp med henne, sedan äre ju ljungarocken också, som jag har sett fram imot, eftersson hon drog till kiruna på fränstafesten, så hoppades jag ju på att vi skulle kunna vara på ljungarocken tilsammans iaf, men då ska hon ju på semester med sin familj här..
det känns som att vi är på väg åt två skilda håll.
iaf nu på sommarn,  men  jag vet  ju att när skolan börjar är allt som vanligt.
Det här som skulle bli den bästa sommaren, det är på gränsen till den sämsta. Fast har haft roliga stunder,
med anna också, värkligen det ska jag inte klaga på.!

aja nu ska jag hitta någon som vill hitta på ngt!
jävlaskitfansjävlaväder.!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0