Det var kärlek, jag tog ordet kär, och du tog ordet lek.

Sitter i soffan nu nyss kommit hem efter en springtur runt gissjö, skönt, jävligt varmt så tur att jag hade bikinin under. så ja kunde ta va mig tröjan, jag sprang förbi mormor och morfars sommarställe, sommarland.
(ligger i gissjö) och drack lite vatten, haha kan ju inte dricka dricka för då äre ju ingen idé att man springer.
aja idag vet jag inte vad som händer, eller joo fotbollsträningen börjar idag. :D äntligen. så jag ska väl dra på den kl 5. fast först ska jag väl äta. kanske går ut och solar. imorgon ska vi nog till alnö på¨tranviken och bada. man får ju leta efter härligare ställe.!!!
aja nu ska jaghoppa in i duschen hejdåå!//felicia



vill att ljungarocken ska vara här nu.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0