Gatufesten var mkt mer än bara OK.

Var på gatufesten igår. var väl så där,
inte som jag hade hoppats på iaf.. men det som var bäst av allt de var jason (stavning)
ååh fy fan vad coolt att han var här att han har åkt från U.S.A bara för att sjunga här? !!
aa sedan var det väl inget mer som var roligt .. eller jo man fick ju träffa mkt folk det var ju kul.
Ulrik var inte så snygg som jag trodde så var inte så kul att titta på han,
och eric amarillo trodde jag typ var 25 eller nått men han var ju fan minst 40 såg det ut som iaf:O
han var snygg från halsen och neråt.   aa sedan var det masssa mera men ingen jag visste vem dom var,
på lördag ska jug dig igen. Det måste jag ju Veronica maggio ska ju sjunga !!!!!!!!!!
får hoppas det blir bättre då ahah, nu kommer bilder på alla som sjung.
alla och alla men aja.. juste danny var oxå där, gillar inte hans låtar men snygg som satan.!!!

nån tjej ?



ulrik.



nån kändis känner igen låtarna han sjöng men vet inte vad han heter.



nån kändis känner oxå igen låtarna men inte vad han heter.



nån kändis tjej känner igen låtarna....



Eric amarillo.



jason ååhh !! lokka musklerna !! ♥

Knäppte ingen bild på danny. men det ångrar jag han är ju hur snygg som hälst!!!!!!

//felicia ♥


Kommentarer
Postat av: rebecka udd

Killen på bilden under Ulrik heter Tobias Östlund och han spelar i bandet Broken Door.

Under honom är det Christian Waltz, melodifestivalen (Like suicide)

Och under honom är det Loreen, melodifestivalen (My heart is refusing me)



Haha :pp

2011-07-07 @ 15:37:07
URL: http://oliversfavorit.blogg.se/
Postat av: elin

vad äre för speciellt med dom musklerna? till o med jag har ju sånna...

2011-07-07 @ 18:51:04
URL: http://eelinkklothz.blogg.se/
Postat av: jag själv XD

okej rebecka :)



elin: Hahah den dan.. den dan...

2011-07-07 @ 19:06:45
Postat av: Tina

haha f*n va sugigt!! du har bilder på alla utom han man verkligen vill se!!!! DANNY den snyggaste av alla!

2011-07-11 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0