INGEN RUBRIK......................

Som jag sa att jag hade köppt biljett till ljungarocken, så ska jag
sälja den för att jag ska jobba där, och då får jag inträde och mat gratis!!


idag så har jag inte gjort så mkt vakna upp hos lotta.
vi hade en rolig kväll/natt. ahha många samtal kan man ju säga.

har skaffat skype  typ allt var upptaget så jag heter feliiciia5 .Skaffade det hos lina men vet fan inte hur man instalerar det på  min dator så jag får nå syk fel!!
hur göör man, jag fattar allt tills man kommer till nå jävla konstigt grejs, och fast jag har tryckt på downlad så
laddas det inte ner -.-. aja får vär fråga nån..... nu ska jag ta och kolla på tv hejdåå//felicia


Kommentarer
Postat av: mamma

men med lite hjälp av mamman så gick de fint till slut ;) <3 love you!

2011-07-19 @ 22:34:14
Postat av: emma

haru sålt biljetten ännu :) ?

2011-07-19 @ 23:09:24
URL: http://sedentarybird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0