INGEN,INGEN,INGEN KAN NÅGONSINN TA DIN PLATTS I MITT HJÄRTA.

Nysss läst en saga för rasmus och hans björn teddy. Haha båda somnade som en stock.
imorgon ska jag upp kl 8 ska fara på tran viken och bada och så. så ska väl lägga mig snart.

känns nästan ingen idé att blogga?? vet ju inte vilka som läser bloggen.?
och man blir ju nyfiken också när man ser att man har 26 tittare varjedag???
så om ni nu vill kan ni väl skicka en kommentar, ni behöver bara skriva jag. också era namn natuligtvis så jag vet vilka? haha gör som ni vill, jag märker ju om det blir några kommentarer eller om det inte blir en ända haha (pinsammt isf) aja hejdåå// ni veet.!



Kommentarer
Postat av: EMMAJOHANSSON

JAG !

2011-07-28 @ 01:36:35
Postat av: mamma

Jag läser ju vettu gumman <3 love you!!

2011-07-28 @ 07:53:28
Postat av: elin

också lilla jag! :)

2011-07-29 @ 08:37:48
URL: http://eelinkklothz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0