Jag fattar ingenting"""!!!! och det hatar jaag!!

Fick till skype hos mamma men inte på min jävla fi** dator!"!!! får ju damp när
det inte går!!eller det går, jag har det ju hemladdat men fattar ingenting av det hihih,
och när jag kolla på anna s dator var det annorlunda, ingen jävla vidio grej!!
och äähh åååh kan inte prata om´de blir bara ännu argaree!!
man får väl nöjjja sig med nå jävla MSN!!! som man haft i sjutusen år.


lite kort vad som händer imorgon.: det vet jag inte än.

hejdåå//fellicia ♥ puh..

en bild för lite omväxling.
( p.s bild sedan gatufesten)



Kommentarer
Postat av: ANNA

Haha Anna s dator! :P <3

2011-07-20 @ 09:57:59
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/
Postat av: Felicia XD

jaa haha !! :) måste ju börja träna;)

2011-07-20 @ 11:17:27
Postat av: ANNA

Hahaha ;)

2011-07-20 @ 19:22:23
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken häxa!

2011-07-30 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0