Jag slänger ner en nyckel i från fönstret till köket, jag bor 4 trappor upp och du är välkommen in, det är skor i hela hallen folk vid fläckten som röker, det är fest hos mig ikv och hela världen är min.

Ligger i sängen och funderar på att jag vill göra om mitt rum så in åt helvete mkt.!!
måla väggarna vit. alla väggar!! och köpa ny säng och jaa allt!! möbelera om.
menmen det blir väl så småning om. hoppas jag
det ända pappa säger är - du har ju nyss tapetsera om,? du ska inte förstöra tapeten med att måla vitt!
ehh pappa för 5 år sedean ja. - hur ska jag göra då riva bort den försiktigt och spara den, ?? nej!!
 menmen nu ska jag ta och kolla facebook lite! hejdå! :) ♥

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0