Mina tankar byter spår, när det är på väg att bli vår.

Sitter här nu och kollar. juste ska ladda upp bilder sedan tranviken men gör det i morgon. :)
på söndag fick jag just veta att ja skulle fara upp till  nordanede och vara fotograf, där  pappa och threse far till rättvik på morgon då och är borta tills på torsdag så ja tar moppen upp dit då, hon ville att jag skulle fota hennes barn när dom fyller 1 så ska väl göra det, , och på måndag vet jag inte riktigt :? tisdag träning kl 5 onsdag tagga inför timrå på torsdag,fredag,lördag och förhoppningsvis på söndag. sedan äre måndag igen och då äre väl lungt sedan den 13de äre ju ljungarocken. så ser det ut för mig.  Kan ju bli ändrade planer haha.

Hahah min bästavän  fyller ju år på lördag oxå, ( sammtidigt som det är shofta i parken, säkert meningen :P) men är ju i timrå ¨då, så får ge han mitt paket när jag kommer hem ahah. vet precis vad han ska få haha.

aja nu ska jag krypa till sängen, hoppas att ddet blir soool i morgon meed!
börjar faktist längta till akolan vilket är sjukt!"!!! aa dats it!
godnatt och hej.!



inte så jätte ny bild menmen.. var iaf tvungen att ha pippilotter  hade  det sisst när jag var liten och tycker det är så skönt att Känna att man har långt hår som snuddar axlarna.

(men  annars blääh för bilden, bjuder på den hah)



Kommentarer
Postat av: nanna

hahah du är så söt. saknar dig grymt mycket, puss påååååreeeeee! <3

2011-07-30 @ 15:55:42
URL: http://ngerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0