Mörkret börjar komma, det tränger mig in i ett hörn, och jag är rädd.

Nu sitter jag hos mamma har nyss gjort lite fiskpinnar, med sallad och mangoraja till. mmmh!!! gott.
nu ska jag bara vänta tills det är dax att fara och hämta min kära vän från tågstationen, i torpshammar, anna.! hon kommer dirr från östersund hon har varit där och hälsat på sin gammla mormor, som är lite sjuk, :( hon blev nog mkt gladare när anna kom och hälsa på.! Nu ska jag nog börja fara hemöver, och ikv vet jag inte vad som händer, fårvälse.ljunga kanske?? nä vet inte.
aja nu ska jag inte sitta här och tom snacka med mig själv haha hejdå! //felicia

fårse om jag hittar någon gammal bild på mammas dator.

:D *







jag älskar dig mamma <3 puuus!! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vilka bilder du har hittat! Jag älskar dej meee <3<3<3

2011-07-22 @ 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0