På tåget hem från gatufesten!! Hahah ojojoj härlig bruud vi träffa iaf.

Haha måste bara berätta igår när vi satt på tåget på väg hem från gatufesten så satt jag lotta, ellen, och lina
vid ett 4 bord, oxå kom det en tjej som gick för bi med sin kille också sa hon bööh!! i ellens öra ?
ingen fatta någonting sedan sa hon blev du rädd nu? ellen svara typ inte
sedan gick dom och satt sig längre bort,  sedan kom hennes kille tbx och sträckte fram ett 100 till ellen och sa här får du för att min tjej skrek åt dig, ellen bah nää, och då sa jag  ja kan ta den med det fick jag inte för det var ellen som skulle ha den sa dom. -.-  sedan gick dom och satte sig igen. oxå sa sanna till emma det är hon som knäpper modell för en dag kort.
och då fick vi den briljanta iden att fråga hon för vi såg att hon var på väg mot toan som  va mitt emot oss,
då frågade jag: hörru äre du som knäpper kort på det där grejset på modell för en dag ?
aa svarade hon ( hon var as packad)
och då sa ja okej. sedan fråga hon om vi hade varit där, och jag svara ja!! ( fast jag har inte knäppt sånna kort )
och då fråga hon när och då sa jag att jag var där förra veckan då sa hon nä det kan du inte ha varit för då var jag där, ja bah ops, jag mena förr förra veckan då sa hon okej då var inte jag där då var jag i lule.
sedan fråga hon om ja var där med mina föräldrar och jag råka säga nej då fråga hon hur gammal jag var,
14 sa ja och då sa hon : man  får  inte knäppa utan föräldrarna med om men inte är 18
då sa jag kvikt min syrra var med, också sa anton Felicia du har ingen syster, då var jag tvungen att ljuga igen och säga oj jag mena min bror. okej sa hon och skratta. :)
sedan fråga hon om hon fick knäppa kort på mig,ellen,lotta och lina, jA SA vi,
för att vi var så gullig sa hon ahha :) sedan fråga jag om ja fick ta kort på hon, ? jaa sa hon men bara om någon står brevid, då ställde jag mig brevid henne och lotta knäppte, hah pinsamt alla kollade på oss i tåget,
sedan sträckte hon fram sin mobil och ville att lotta skulle ta kort på oss med hennes mobil med, haah
sedan sa hon att vi kanske ska vara med på doms blogg osvosv..
sedan sa vi hejdå, Sköön brud iaf aha !!

här kommer bilden på mig och hon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0