vad som hällst bara jag inte blir som dig. Gud ge mig styrka.

Idag har varit en underbar dag. kom till tranviken kl 10 typ låg där och shteekte till kl halv 3
bränd är man ju iaf. Älskar havet!!  härligt sedan så for vi in till stan och åt på All star ( oxå en stjärna)
jävulsk god mat!! iaf sedan for vi in till birsta, pappa skulle på systemet och rasmus skulle ha någon leksak  osv.osv.. och jag skulle kika på en bikini på stadium som jag skulle få at pappa men hittade ingen fin så blev ingen. sedan handla vi mat och sedan hem. nu ska jag kolla på tv snart kommer väl nobbe och pernilla och hälsar på. :) min dag är fullbordad.

oh juste det var iaf 2 st som våga erkänna att dom läste min blogg haha 2 st av 26 ??

aja hejdåå ♥

p.s bilder kkommer från tranviken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0