Viktig information.

Nää knappast.

tankte berätta lite kort om går dagen.
var med anna vi åkte till erica och sov där inatt hon och jag, carlsson och edvin kom
och nån mer :S sedan kom wille och adde på cyckeln -.- haha aa vi gjorde väl inte så mkt
'men det var kul ändå. chilla bara! aa gick och la oss kl halv 4 vakba kl halv 11 liite trött är man junu.
oh juste min dator hemma hos pappa fungerar inte ( konstigt fel) så kommer inte vara inne lika mkt här, för jag är ju inte så jätte ofta hos mamma, men blogger väl när jag har tillgång till dator.
juste när datorn funkar ska jag ladda upp massa bilder sedan igår kväll. :D ( erica visa mig hur man får svart vitt på kameran så nu blir det roligare) hejdå vi höörs när vi hörs.
p.s vet inte vad jag ska hitta på ikv. ring om nån vill göra nått, 070-6744839. juste ni kan inte smsa har inga pengar på mobilen. RRRING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0