Allt är bra, men det kunde ha varit bättre.

Nyss kommit hem från frissan!!
blev väl bra.

Orange hår! med blonda slingor. Kanske inte låter sådär jätte fint men jag blev nöjd.
Har snart haft alla hår färger som finns.
 
Röd. (hela håret) 

Brun. (hela håret)

Blond (hela håret eftersom det är min naturliga) 

LILA (slingor)

koppar.(slingor)

orange. (hela håret)

AA finns säket någon till.
men nästa gång ska jag pröva på lite mörkare orange ( kanske)  
för den här är ganska ljus så blir inte sån stor skillnad +att jag har
'blonda slingor och det gör mkt till hårfärgen.

Tuvär ingen bild. Har lyckas spärra digetalkamera kortet. haha hur man nu kan göra det :)
och väntar fortfarande på min SYSTEMKAMERA!!!!!!

//felicia



Jag erkänner det inte. men jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Alina

om du har spärra minneskortet på kameran så har du råka dragit ner en sak som sitter på sidan av minnerkortet ;)

2011-06-07 @ 23:49:13
URL: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0