bara lite bilder, så ni får ngt att titta på.








fy fan  
jag älskar dig fast jag hatar dig, Det man säger till dig 
går in i samma öra det går ut, Kan du bara sluta och acc att du oxå har fel ibland
den här diskutionen har vi haft i 2 år, men det har varait uppe håll på den ett tag men nu ska du börja igen
och det gör du bara när du druckit. Jag orkar inte, det vet jag att du inte häller gör för annars hade du inte suttit där med tårar i ögonen och titta på mig som det  var andras fel. Du ber inte mig dra åt helvete du kan be andra dra åt helvete  men inte mig för jag kan ändå inte även om det är det jag önskar ibland. Det var Så jävla nära att jag också började fälla massa tårar, men jag höll imot, jag vill inte att alla ska se när jag gråter. Visst du kan snacka skit om mig.
men inte när jag är med. Normalt folk gör inte som du. Att man var för full är ingen ursäkt.  

//felicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0