Det är vacker,t. Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå.

Jag kan inte prata med dig när du tittar bort,  Snälla ge mig 2 sekunder innnnan du ger upp,
kan vi inte vara nära bara en minut, äre nu, nu som det tar slut?
Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå, Jag vill hinna säga allting innan jag ska gå.

Jag vill att du ska höra mig när jag ropar på dig,
vad är det som är svårt.
öppna dig visa alla vem du igentligen är,
till och med mig.   



Nu ska jag till elin ett tag men moppen är trasig så pappa ska
fixa den sedan efter middan drar jag till josse i ljunga, Där ska vi hitta på ngt
med grabbsen.

hejdåå//felicia ♥


Har fått konfa korten blev inte dåligt bara hur dåligt som hällst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0