Du vet du var så stor att jag skulle dö för dig.

Sitter på bron hemma och äter flingor och sitter vid datorn ;)
väntar på skjuts ska ju till backestjärn idag...
bara det blir lite bättre väder hoppas jag.

aja igår så var jag i ljunga med josse,Ted,wille och adde.
vi badade i forsen, fy fan vad jag skrek!!!
haha aa sedan så drog vi ut till parken och spelade boll.
kul dag/kväll. :)


Du är för bra för mig, jag är inte värd dig.
Jag trodde det, när jag stod där och väntade
men då hade du redan gått...
Det var dig jag skulle ta hand om, Men det gjorde jag inte.
Du har inte övergett mig du har bara övergett mig helt.
Antar att sånt är livet.




Jag vet inte vad jag ska göra för att du ska förstå,
jag vill inte subba det här.
Det här kan vara framtiden på mitt liv.

//Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0