i taxin i trappen i hissen i hallen jag faller,jag tror jag är kär.

jag älskar allt som får mig att må bra.



idag ska jag nog till ljunga kanske. (ovanligt?)
men vilket jävla skit väder!! vill ju sola...

haha måste bara berätta det aom hände igår..
jag och josse tog mopparna till forsen igår (i ljunga)
och då sa josse att vi skulle vända mopparna så det redan var klart
så det bara var att fara sedan så hon börja vända och parkera sin,
och då skulle jag oxå göra det och då så kom jag ut  i lång gräset, och kunde inte vända så jag
gasa för jag tängte åka upp på vägen och ställa den där ist men då kom jag inte upp för gräs backen och då börja jag rulla bakåt, och börja skrika haha sedan rammlade både jag och moppen i slänten
jag satt mitt i alla brännnässlor, och jag hade tunna tights på mig
så brände hela armarna och benen och röven fan vad ont det gjorde!!!
Medans josse stod längre bort och skratta,
så försökte jag resa upp moppen, och sedan så hjälpte hon mig och parkera ahaha a.. ´


usch!!  hej dåå //felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0